5 Temmuz 2012 Perşembe

Bella Thorne

Selaam Millet!
Bugün Canım çok sıkıldı. Bloğa giriyim dedim. Dün kimliğimi yenilemeye gittik. Bulgaristan'a giderken kimlikte küçüklük fotoğrafım olduğu için sınırda sorun çıkartıyolardı. Bence haklılarda 5 yaşındaki fotoğrafım var yani benimle alakası yok :D Annemle veya Babamla gitmem gerekiyomuş kimliğimi yenilemek için . Biz abimle gittik. Dolayısıyla değiştiremedik. Neyse size Bella Thorne Hakkında yazı yazdım onu post atiyim dedim.

Ben onu Shake İt Up dizisinden tanıdım. Daha 14 yaşında. Şu ana kadar bir çok ödül kazanmış. Zendaya Coleman en yakın arkadaşlarından birisi. Asıl adı Annebella Avery Thorne. Bu arada bu fotoğrafın bende posteri var ve odamda asılı :)

Saçları aslında sarı ve düz. Fakat kızıla boyatmış.  Bazıları onun Miley Cyrus'a özendiğini söylüyor ama bence alakası yok. Bella Miley'e göre çok daha doğal. Amacım Miley'e hakaret etmek değil fakat Bella bana daha doğal geliyor.






Çevresi de çok geniş benim sevdiğim bir çok Disney Channel dizilerinin oyuncularıyla yakın arkadaş. En yakın arkadaşı tabi ki aynı dizide baş rolü paylaştığı Zendaya Coleman. Kardeş gibiler bence. Sürekli kendisi de bunu belirtiyor zaten.









Cody Simpson'lada çok yakın arkadaşlar. Bir ara sevgili oldukları idda edilmişti. Fakat
onlar hiçbir açıklama yapmadılar. Bence sevgili olsalar çok yakışırlar dı fakat bu iş Cody Simpson Hayranlarını çok kızdırırdı :D Her neyse Bella'nın zaten bir sevgilisi var.


Sevgilisinin adı Tristan Klier. Bu fotoğrafta Mayıs ayından Miami'deki tatillerinden.              
Bence Cody Simpson'la daha çok yakışıyorlar.



Buda Zendaya Coleman ile yaptıkları ortak çalışmalardan. İkisininde sesi çok güzel. Dans konusundada çok yetenekliler. Şarkının adı Watch Me. 

Burda Bella'nın söylediği kısım daha hoş bence. Watch Me'ye göre burda daha çok dans ediyorlar. Bu şarkıda en sevdiğim kısım en sonda ikisinin söylediği ortak kısım.


Neyse şimdilik bu kadar.Umarım beğenmişsinizdir. Belki akşama doğru yeniden post atarım. :*








                                                                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder