11 Temmuz 2012 Çarşamba

Amerikan Bayrağı Modası

                                                                          Selam Millet! :) 
Yaklaşık 5 gündür giremedim. Hastaydım biraz hastane ilaç felan derken blogu ihmal ettim galiba. Yakında Bulgaristan'a gideceğim için alışveriş yapmaya başladım. Amerikan bayrağı tarzından şort veya ceket aradım ama bulamadım :(  Amerika tarzı giysilerin özentilik olduğunu söylüyorlar ama ben çok seviyorum. Hoş duruyorlar bence. 



Bu şekilde bir şort arıyordum fiyatı ne kadar olursa olsun alıcaktım fakat bulamadım. Bu şekilde şortları sade bir t-shirt ve hoş aksesuarlarla kombin edersek çok hoş olabilir. Zaten abartılı 
t-shirtlerlede pek hoş olacağını zannetmiyorum.  


Bu kombin üstündeki t-shirtle o kadar uymamış bence. Dediğim gibi bu şortların üstüne sade şeyler gidiyor. Zaten bende abartıyı fazla sevmem. 

Amerikan bayrağı tarzında bir şort benim gibi illaki istiyorsanız, kot şortunuzun üstüne lacivert , kırmızı ve beyaz kumaş boyasını kullanarak Amerikan bayrağı deseni yapabilirsiniz. Bende kendim yapmak istiyorum fakat cesaret edemiyorum.



Sadece Amerikan Bayrağı deseni şortlarda değil gömlekve t-shirtlerdede 
çok hoş duruyor. Gömleğin altına siyah veya kot bir şort ayakkabı olarakta spor bir ayakkabı tercih ederseniz çok hoş durabilir.

Şimdilik bu kadar bir sonraki post'u 1 saat içinde atıcam. Bye :*






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder